Гарячий тиждень: що пишуть ЗМІ про політичні сили напередодні виборів

Гарячий тиждень перед парламентськими виборами триває. Партії та їх лідери усе активніше тягнуть на себе електоральну «ковдру», а соціологічні служби – кожна на свій розсуд – намагаються окреслити виборцям контури майбутнього парламенту. 


Рейтинги партій цього року різняться, як ніколи. Тож і списки прохідних партій у соціологів різні. Головна інтрига літа – хто потрапить до Верховної Ради і з ким утворить коаліцію «Слуга народу» - лишається ключовою темою телеефірів та журналістських матеріалів.

Пропонуємо вашій увазі актуальний рейтинг згадувань політичних партій та їх лідерів у ЗМІ.


Слуга народу як пропрезидентська партія цілком очікувано посідає перші позиції у соціологів і журналістів. Переконані у перемозі, слуги вже розмірковують над тим, з ким буде створено коаліцію, якщо з монобільшістю в них все ж таки не вийде. Скоріше за все, президентська команда розчарує леді Ю, яка мріє приєднатися до переможців. У Зеленського не планують об’єднуватися зі старими партіями. Перевагу буде віддано «Голосу» Святослава Вакарчука або партії «Сила і честь» Ігоря Смешка. 

Днями партія відмовилася від логотипу, який прив’язував її до Голобородька. Відтепер не чоловік із булавою на велосипеді, а вже звичний зелений «Зе-дизайн» буде візитною карткою партії Разумкова. Так надійніше – вважають слуги народу.
Партія-лідер активно застерігає виборців щодо махінацій, адже трендовим іменем «Слуга народу» у бюлетенях можуть скористатися будь-які самозванці, відкривши однойменне приватне підприємство.

Батьківщина. Лідерка партії Юлія Тимошенко теж доволі активно використовує медійну трибуну для просування своєї партії. Леді Ю усіляко демонструє підтримку чинного президента, сподіваючись на парламентську дружбу зі слугами народу. 

«Батьківщина» показово підтримує усі ініціативи Зеленського, зокрема і його пропозицію провести позачергове засідання Верховної Ради.
Реклама про молодого президента і досвідченого прем’єра, проплачена партією Тимошенко, підкорює медіапростір. А журналісти тим часом із нетерпінням очікують, коли і як примхлива леді Ю змінить свою риторику щодо Зеленського.

Європейська солідарність.  Останнім часом у медіафокусі – конфлікт П.Порошенка з С.Вакарчуком, який звинуватив колишнього президента в організації СМС-розсилки проти «Голоса». Кіберполіціцією відкрито відповідне кримінальне провадження, яке Петро Олексійович назвав грубим втручанням у виборчий процес. 

Колишній гарант переконаний у подоланні 5%-го бар’єру. Він знов говорить про вступ до НАТО, яке бачиться йому найкращою перспективою для України.


Українська стратегія. Найбільша інтрига і досі полягає у тому, проходить чи не проходить партія до парламенту. У Гройсмана повністю підтримують новий виборчий закон з відкритими списками і без мажоритарки. Тож вже зараз відмовляються від кандидатів за округами, які б у разі перемоги дозволили посилити позиції партії у парламенті.

Сила і честь. ЗМІ відносять партію до прохідних, щоправда, з граничним рейтингом. З останнього - у фокус медіауваги потрапив скандал між лідером партії Ігорем Смещко та Анатолієм Гриценко, лідером партії «Громадянська позиція». Гриценко пообіцяв Смешку «пообламувати роги» через те, що він чинив фізичний тиск на його однопартійця Добродомова за лаштунками студії каналу ICTV. 

Радикальна партія. Її у медіапросторі вдосталь, адже політична сила Олега Ляшка витратила на медійну рекламу найбільше коштів – 45,5 млн грн. Про це повідомляє громадський рух «Чесно». Для порівняння: лідеру парламентських перегонів «Слузі народу» реклама обійшлася   лише у 19,9 млн грн. Чи забезпечить рекламне лідерство Ляшку проходження до Верховної – поки що залишається інтригою. 
Опозиційний блок. Партія послідовно декларує опозиційність щодо попередньої влади, заявляючи про готовність боротися з антинародними та антиконституційними рішеннями парламенту VIII скликання. Сумний інфопривід був наданий партією 16 липня: на Миколаївщині знайшли вбитим кандидата у народні депутати В.Мосякіна. За попередньою версією – самогубство. Утім, в «Опоблоці» обіцяють з’ясувати справжні причини трагедії. 


Опозиційна платформа – за життя. Партія опікується брудними технологіями цих виборів, які перешкоджають виборцям у прийнятті зважених рішень. За словами лідера партії Юрія Бойка, опозиціонери потерпають від передвиборчого бруду найбільше. 

Самопоміч. Партія застосовує свій підхід у просуванні до парламенту. Щоб збільшити електорат, вона висуває ініціативу за ініціативою: збір підписів за визнання неконституційними законів про особливий статус Донбасу та про амністію для колаборантів і найманців, гарантування відповідальності за незаконне збагачення, скорочення депутатів до 300, виплату 100 грн за народження дитини. Обіцянок потенційним виборцям дуже багато. Особисто лідер партії А.Садовий обіцяє на балотуватися на пост мера. 

Що ж, у боротьбі за парламентські крісла усі методи прийнятні. Які з них найдієвіші – традиційне рекламування, чорний піар або реальні ініціативи на користь держави – незабаром дізнаємось. До ключової події цього літа залишилось зовсім небагато.   


  Следите за нами в Telegram  



  •   18-07-2019, 13:23
  •   Gin
  •   305

ОСТАННЄ
НОВИНИ
Завантажуємо курси валют від minfin.com.ua
РЕКЛАМА
диквл Ani Lady Shop