«Залишатися порізно – це найкращий спосіб об'єднатися»: логотипи світових брендів під час пандемії

Логотип

Пандемія коронавірусу змінила світ. Ізоляція замість комунікації, дистанція замість дружніх обіймів, онлайн-діалоги замість живого спілкування – усі ці реалії вплинули на комунікаційну політику соціально відповідальних компаній,  які вирішили тимчасово змінити свої логотипи відповідно до викликів часу. У своїх фірмових зображеннях вони увиразнили карантинні вимоги, щоб зайвий раз нагадати своїм споживачам: дотримуйтесь дистанції! Змінюйте стиль життя, аби убезпечити себе від небезпечного вірусу! Носіть захисні маски!

Однією з перших карантинний меседж своїй цільовій аудиторії надіслала компанія Macdonalds. Золоті арки її логотипу «роз’їхалися», щоб підкреслити необхідність дотримуватися дистанції. «Розділимося ненадовго, щоб потім завжди бути разом», - так звучить новий слоган компанії. До речі, Macdonalds не вперше змінює свій логотип, щоб відповідати певній події. До міжнародного жіночого дня компанія перегорнула свою арку так, щоб вийшло «W» - перша літера у слові «Women». 

Логотип

Збільшила відстань між буквами логотипу і компанія Coca-Cola,  запропонувавши до нього і новий слоган «Залишатися порізно - це найкращий спосіб об'єднатися».

Логотип

Одна з найбільших в Південній Америці мереж е-доставки Mercado Libre також змінила логотип, запропонувавши правильний «карантинний» спосіб рукостискання. 

Логотип

«Чотири кільця на логотипі Audi роз'їхалися один від одного. Залишайтеся вдома, тримайте дистанцію і будьте здорові», - так пояснює компанія зміну логотипу.

Логотип

Русалонька з логотипу «Starbucks» одягнула захисну маску. 

Логотип

Білоруський мобільний оператор A1 розвів складники логотипу A і 1 на гранично далеку відстань. Абоненти оператора також можуть бачити в статус-рядку компанії і хештег #STAYONLINE.

Логотип

Не залишилися осторонь і українські бренди, запропонувавши свої «карантинні» логотипи. Головне – це дистанція! Під таким гаслом працює наразі мережа супермаркетів АТБ. Логотип унаочнює рекомендовану відстань між покупцями – півтора метри. 

Логотип

Українське медіа Platforma теж збільшило відстань між буквами у логотипі, запропонувавши цьому креативну інтерпретацію.

«За часів карантину і самоізоляції навколо з'являється все більше оксюморонів. Наш улюблений - це #чимдалітимближче. оскільки залишаючись вдома, далеко від друзів і близьких, ви насправді тільки допомагаєте їм і робите добро. Ми навіть логотип міняємо, щоб тримати дистанцію. Приєднуйтесь».

Логотип

Креативно обіграла свій логотип і Укрпошта, яка закликала українців роботи вдома зарядку під час карантину, щоб не було ось так:

Логотип
 
Залишається сподіватися, що компанії повернуть своїм логотипам традиційний вигляд якомога скоріше. 


  Следите за нами в Telegram  



  •   30-03-2020, 15:07
  •   Gin
  •   594

ОСТАННЄ
НОВИНИ
Завантажуємо курси валют від minfin.com.ua
РЕКЛАМА
диквл Ani Lady Shop