Удвічі більше впливу від Ахметова: у грудні розпочне роботу «Україна 24»

Удвічі більше впливу від Ахметова: у грудні розпочне роботу «Україна 24»

У грудні в Україні розпочне мовлення інформаційний канал «Україна 24» медіагрупи Рината Ахметова. Канал працюватиме на частотах «Ескулап  TV», утім зміняться його логотип та концепція. 

За таке рішення проголосувала Національна рада з питань телебачення і радіомовлення 7 листопада. Переоформлення загальнонаціональної цифрової ліцензії у Нацраді підтримали одностайно і без обговорень, хоча раніше прецедентів зміни концепцій у ліцензіатів не було. Регулятор аргументував це тим, що саме з первісною концепцією мовники виходили на конкурс і обходили конкурентів. Цього разу Нацрада відійшла від встановлених правил. Видання «Телекритика» зазначає, що відповідальним за підготовку тексту рішення був член Нацради Олександр Ільяшенко.

Звідки взявся «Ескулап TV»?
«Медіагрупа Україна» Рината Ахметова придбала його на початку 2015 року в ООО «Аспера 2011», яке було зареєстроване за однією адресою з іншими телеканалами, що створювалися під конкурс 2011 і були пов’язані із оточенням Олександра Януковича. Планувалося, що «Ескулап» стане медичним каналом, хоча у програмній концепції вказувалося, що це розважально-просвітницький канал. Коли він офіційно перейшов до  «Медіагрупи Україна» первісна концепція каналу постійно порушувалася під час ефірів, за що телеканал протягом 2014-2015 років отримав три попередження від Нацради. Однак через відсутність належного реагування регулятор втратив інтерес до телеканалу.

Удвічі більше впливу від Ахметова: у грудні розпочне роботу «Україна 24»

Рішення Нацради дозволяє оновленому телеканалу почати мовлення вже на другий день після його прийняття. Однак у медіагрупі Ахметова наразі підготували лише новий логотип,  контент каналу поки що перебуває на стадії розробки. 

«У грудні 2019 року телеканал «Україна 24» почне своє цілодобове ефірне мовлення на всій території України, в кабельних мережах операторів, на супутниковій платформі Xtra TV і ОТТ-платформі Oll.tv. Програмна політика і ефірна сітка телеканалу «Україна 24» на даний час знаходяться у детальному опрацюванні», - говориться у повідомленні медіагрупи на офіційному сайті.

Як повідомляє «Детектор.медіа» 15 годин на добу «Україна 24» транслюватиме інформаційні програми. Це вже другий ефірний національний канал від Ахметова. 

Серед настанов, якими керується медіагрупа, значиться і така:

«ЗМІ, що входять до «Медіагрупи Україна», не тільки розважають, але й формують громадську думку, дають важливу інформацію для прийняття рішень».

Напрям формування громадської думки – зрозумілий. Чи буде канал впливовим? Медіаексперти вважають, що ні.

Журналіст видання «Український тиждень» Денис Казанський зазначає, що інформаційні канали зараз не в тренді. Вони здатні охопити не більше 1% аудиторії. Натомість популярності набирають розважальні канали.
 
«Не розумію, чому наші олігархи один за іншим вкладаються в цю нісенітницю, коли ринок і так перенасичений до абсурду. Тим більше, що життя вже довело - інвестувати треба в виробництво розважального контенту. У світі постмодерну потрібно штампувати коміків, реперів, акторів-гумористів. Перемагає той, хто вміє смішніше пожартувати над опонентом», - пише журналіст.

Удвічі більше впливу від Ахметова: у грудні розпочне роботу «Україна 24»

Однак є і інші думки та оцінки нового каналу: подвоєння ефірної присутності медіагрупи Р.Ахметова пов’язують із намірами олігарха посилити власну впливовість у політикумі і, зокрема, в Раді.  «Володієш умами – володієш країною», - це, вочевидь, дуже добре усвідомлює Р.Ахметов.



  Следите за нами в Telegram  



  •   9-11-2019, 14:59
  •   Gin
  •   692

ОСТАННЄ
НОВИНИ
Завантажуємо курси валют від minfin.com.ua
РЕКЛАМА
диквл Ani Lady Shop